Spartoo wykorzystuje pliki cookies, które są absolutnie niezbędne do działania serwisu, a także do personalizacji treści i analizy ruchu. Nasi partnerzy używają plików cookie do wyświetlania spersonalizowanych reklam na podstawie przeglądania i profilu. Jeśli klikniesz poniżej „Akceptuj wszystkie i zamknij ”, możesz w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje na koncie klienta. Jeśli klikniesz„ Odrzuć wszystkie ”, tylko pliki cookie ściśle niezbędne do działania witryny będą użyte.
Rozmawiać z Działem Obsługi Klienta
Rozmawiać z Działem Obsługi Klienta
Rozmawiać z Działem Obsługi Klienta
Trwa ładowanie...
Będziemy wdzięczni za poświęcenie jeszcze kilku chwil, aby ocenić jakość rozmowy.
Rozwiązanie problemu
Jakość pisemnej odpowiedzi
Czas oczekiwania
Jak oceniasz doradce, który udzielił Ci odpowiedzi?
Twój konsultant jest w trakcie pisania...
Dziękujemy za Twój wkład w ulepszenie naszych relacji z klientami.
W 1999, kreatorzy mody: Esfan Eghtessadi i Inge Onsea wypuszczają na rynek swoją linię T-shirtów. W ofercie są t-shirty w dwudziestu różnych kolorach.T-shirt to niezbędny element każdej garderoby, dlatego kolekcja sprzedaje się jak świeże bułeczki. Po roku otwarty zostaje pierwszy sklep w Adwerpii, a kilka sezonów później, kolekcja uzupełniona zostaje o produkty robione na drutach, kurtki, sukienki, koszule i spodnie (w nowych tkaninach i kolorach) oraz liczne dodatki. Essentiel staje się marką oferującą odzież i odnosi wielki sukces! Pojawia się w salonie « Who’s Next » w Paryżu, otwiera swoje sklepy w Knokke, Brukseli, Adwerpii, Leuven, Hasselt i Brugii. Odnosi sukces za sukcesem, co sprawia, że twórcy marki są zdeterminowani jak nigdy wcześniej, aby rozwijać ją dalej. W 2004 marka Essentiel lansuje pierwszą kolekcję dla mężczyzn. Istniejące sklepy rozszerzają swoją ofertę o produkty dla mężczyzn. Otwierają się także nowe sklepy, z wyłącznie męską ofertą w Anvers, Knokke, Louvain i Hasselt, marka przekracza granice i zaczyna być obecna także w Paryżu oraz Lille.