Spartoo wykorzystuje pliki cookies, które są absolutnie niezbędne do działania serwisu, a także do personalizacji treści i analizy ruchu. Nasi partnerzy używają plików cookie do wyświetlania spersonalizowanych reklam na podstawie przeglądania i profilu. Jeśli klikniesz poniżej „Akceptuj wszystkie i zamknij ”, możesz w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje na koncie klienta. Jeśli klikniesz„ Odrzuć wszystkie ”, tylko pliki cookie ściśle niezbędne do działania witryny będą użyte.
Rozmawiać z Działem Obsługi Klienta
Rozmawiać z Działem Obsługi Klienta
Rozmawiać z Działem Obsługi Klienta
Trwa ładowanie...
Będziemy wdzięczni za poświęcenie jeszcze kilku chwil, aby ocenić jakość rozmowy.
Rozwiązanie problemu
Jakość pisemnej odpowiedzi
Czas oczekiwania
Jak oceniasz doradce, który udzielił Ci odpowiedzi?
Twój konsultant jest w trakcie pisania...
Dziękujemy za Twój wkład w ulepszenie naszych relacji z klientami.
Jeśli chodzi o kwestie ekologii, chyba jeszcze nigdy nie było tak bardzo zaangażowanej firmy obuwniczej. Zdając sobie sprawę z delikatności bogactw Matki Natury, Martin Koller, który w roku 1990 przejął rodzinną firmę o dwustuletniej tradycji, postanowił opracować własną, całkowicie ekologiczną markę. W ten sposób powstała marka Think, której podstawowym założeniem jest ochrona środowiska. Poprzez wykorzystywanie materiałów w 100% naturalnych i opracowywanie nieszkodliwych dla środowiska procesów produkcyjnych, ekologia nie jest zwykłym narzędziem marketingowym, ale prawdziwą wartością.