Spartoo wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując przeglądanie naszych stron, wyrażasz zgodę na ich wykorzystywanie.

Często zadawane pytania: Wasze pytania, nasze odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Wybierz modele, które Ci odpowiadają, Spartoo.pl oferuje różne opcje wyszukiwania:
  • Szybki wybór modeli według Twoich kryteriów: wpisz bezpośrednio słowa kluczowe do wyszukiwania (kolor, rozmiar, cena itd.) lub skorzystaj z wielu dostępnych filtrów.
  • Wyszukiwanie na podstawie dwóch kryteriów: Zobacz poszczególne grupy naszych produktów: znajdź marki, które odpowiadają Twojemu stylowi.
    Wybierz swoją ulubioną markę: zobacz modele, które są "najmodniejsze" w danej chwili na stronach poświęconych poszczególnym markom.
  • Top 5 produktów, które sprzedają się najlepiej:
    Zobacz 5 produktów, które sprzedają się najlepiej na stronach Spartoo.pl dla każdej grupy i marki produktów. Dokonałeś(aś) wyboru? Wybierz swój rozmiar, korzystając z karty produktu dla danego modelu, a następnie kliknij "Dodaj", aby przenieść produkt do koszyka. Kiedy Twoje zakupy są zakończone, kliknij na "Złóż zamówienie" i wykonaj następujące cztery etapy procedury składania zamówienia:
    Jeżeli nie jesteś zalogowana(y), zostaniesz poproszona(y) o zalogowanie się z Twoim adresem email i hasłem. Jeżeli nie masz jeszcze konta klienta, zostaniesz poproszona(y) o założenie go.
    Informacje dotyczące dostawy: Wybierz sposób dostawy oraz sprawdź adres wysyłki.
    Informacje dotyczące płatności: Wybierz sposób płatności i rodzaj dostawy oraz adres do fakturowania. Wpisz swój komentarz.
    Potwierdź: Wpisz informacje dotyczące płatności.
    Koniec: Procedura jest zakończona. Wkrótce otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia i jego podsumowanie.

W jaki sposób sprawdzić czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Po złożeniu zamówienia internetowego, Spartoo.pl prześle Ci e-mail zawierający potwierdzenie oraz numer zamówienia. Możesz w dowolnej chwili śledzić stan realizacji zamówienia, odwiedzając rubrykę Moje zamówienia w Twoim koncie Spartoo.pl. Będziemy informować Cię pocztą elektroniczną o realizacji poszczególnych etapów dostawy.

W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

Aby uzyskać dostęp do opcji zmiany i anulowania zamówienia, prosimy kliknąć na ten link. Możesz zmienić adres dostawy, rozmiar produktów albo anulować zamówienie, pod warunkiem, że zamówienia to oczekuje na przygotowanie.
Jeżeli zamówienie zostało już wysłane, żadna modyfikacja nie jest możliwa.
Wszystkie produkty zakupione na stronie SPARTOO podlegają zwrotowi - zobacz warunki w Regulaminie.

Czym jest konto SPARTOO.PL?

  • Twoje konto Spartoo.pl umożliwia nam uzyskanie informacji niezbędnych do realizacji Twoich zamówień. Możesz w całkowicie dowolny sposób zarządzać swoimi danymi osobowymi: modyfikować je za pośrednictwem konta lub zażądać ich usunięcia wysyłając wiadomość e-mail na adres cnil@spartoo.pl.
  • Przejdź do Twojego konta, aby:
    Wyświetlić i zmodyfikować swoje informacje
    Wyświetlić i zmodyfikować swoje adresy dostawy
    Zmodyfikować swoje hasło
    Zaprenumerować informator
    Kontrolować swoje Konto polecania
    Kontrolować swoje >Konto bonów prezentowych
  • Konto Spartoo.pl umożliwia Ci również śledzenie Twoich zamówień i zwrotów.
  • Możesz korzystać z rubryk Spartoo.pl: polecenia, opinie, wypowiedzi itd

Jak założyć konto w Spartoo.pl?

Aby otworzyć konto:
Kliknij na Moje konto na stronie głównej w górnej prawej części ekranu. Wykonaj zalecaną procedurę, wypełniając formularz "Jestem nowym klientem". W przypadku jakichkolwiek trudności, skontaktuj się z działem obsługi klienta naszej firmy, który udzieli Ci odpowiedzi w najkrótszym możliwym terminie.

Jak odzyskać mój login i moje hasło?

W przypadku zapomnienia lub utraty hasła umożliwiającego identyfikację użytkownika, kliknij na ''Moje konto'' w prawym górnym rogu ekranu, a następnie kliknij na Zapminałem hasło. Nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na Twój adres e-mail.

Jak mogę się z wami skontaktować?

Masz pytanie? Potrzebujesz informacji? Dział Obsługi Klienta Spartoo.pl oczekuje na Twoje pytania:
  • Specjaliści naszego działu telefonicznej obsługi klienta odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania pod numerem 223 07 20 47 (koszt rozmowy miejscowej), od pon. do pt w godz. 9:00 - 18:00
  • Możesz również skontaktować się z naszą firmą, klikając na Pomoc, aby przesłać nam wiadomość pocztą elektroniczną.

Gwarancja najniższej ceny

Jeżeli klient po zakupie produktu na naszej stronie, znajdzie identyczny produkt w niższej cenie, która zawiera także koszty dostawy, na innej, polskiej stronie internetowej, oferującej system płatności online, Spartoo zobowiązuje się zwrócić klientowi dwukrotną różnicę w cenie.
  • Spartoo zobowiązuje się do zwrotu różnicy w cenie, pod warunkiem łącznego zaistnienia wszystkich wymienionych poniżej okoliczności:
    - Zgłoszona niższy cena musi zawierać koszty dostawy,
    - Niższa cena nie wynika z jakichkolwiek promocji, w tym obniżek, wyprzedaży, końcówek serii, likwidacji i,
    - Warunki dostawy w sklepie oferującym niższą cenę są identyczne jak w Spartoo (produkt jest dostępny, wysyłka gwarantowana jest najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, oferowany jest co najmniej jeden sposób dostawy bezpłatnej) i,
    - Produkt musi być dostępny na stronie oferującej go w niższej cenie w tym samym rozmiarze i kolorze, jak produkt kupiony w Spartoo.
    - Oferta z niższą ceną pochodzi z polskiego sklepu, oferującego ceny w złotych polskich PLN i,
    - Opłata za zamówienie we wskazanym sklepie odbywa się w systemie online,
    - Ten sam klient może żądać zwrotu różnicy w cenie tylko jeden raz w stosunku do tego samego produktu.

    Gwarancja najniższej ceny nie dotyczy:
    - produktów oferowanych w ramach wyprzedaży, likwidacji, promocji, końcówek serii
    - produktów na stronach oferujących sprzedaż w formie aukcji, w ramach ogłoszeń drobnych ani w zakresie tzw. sprzedaży prywatnych lub specjalnych lub na witrynach służących celom reklamowym
    - produktów sprzedawanych i wysyłanych przez nasze firmy partnerskie
    - dostaw poza granice Polski

    Warunki skorzystania z gwarancji najniższej ceny:
    W przypadku znalezienia produktu w niższej cenie, w stosunku do zakupionego w Spartoo, klient, który chce otrzymać zwrot różnicy w cenie, winien przedstawić swoje żądanie na piśmie, kontaktując się e-mailem z Działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w zakładce pomoc, nie później niż w terminie 5 dni od dnia zakupu, podając następujące informacje:
    - numer zamówienia w Spartoo
    - adres URL sklepu internetowego, w którym dostępny jest produkt w niższej cenie oraz adres URL (link) karty tego produktu.
    Jeżeli spełnione zostały wymienione wyżej warunki oraz jeżeli upłynął termin, w którym klient ma prawo zrezygnowania z zakupu, z którego to prawa klient nie skorzystał i zachował produkt, Spartoo zobowiązuje się zwrócić klientowi różnicę w cenie.
    Zwrot różnicy w cenie przeprowadzony zostanie w sposób wybrany przez Spartoo, w terminie 30 dni.

Czy mogę zachować mój koszyk, aby wykorzystać go podczas kolejnych odwiedzin?

Wybrałeś produkt, ale nie chcesz kupować go od razu? Nie ma problemu! Jeżeli produkt będzie nadal dostępny, znajdziesz Twój koszyk i umieszczone w nim artykuły podczas następnych odwiedzin na naszych stronach.

Serwis Premium

SPARTOO.PL proponuje Ci zapisanie się do Serwisu Premium.
Serwis Premium obejmuje niżej wymienione korzyści, na podstawie abonamentu wykupionego na okres 12 miesięcy, podlegającego jednorazowej opłacie 89 zł, pobieranej podczas zapisywania się. Jeżeli po upływie 12 miesięcy, zamierzasz nadal korzystać z usług objętych takim abonamentem, możesz ponownie wykupić ten abonament na naszych stronach, na kolejne 12 miesięcy, uiszczając opłatę 89 zł.
Korzyści Serwisu Premium nie dotyczą produktów oznaczonych ikoną "Produkt partnerski"

Korzyści objęte Serwisem Premium są następujące:

  • Polska:

- Do wyboru: bezpłatna dostawa ekspresowa UPS
- albo bezpłatna przesyłka pobraniowa DPD standard
- 10% rabatu na wszystkie produkty, poza okresem wyprzedaży.
- 5% rabatu na wszystkie produkty, podczas trwania wyprzedaży. - Płatność w 3 ratach bez dodatkowych opłat

  • Warunki skorzystania z rabatów:

- Warunki skorzystania z rabatu 10%: rabat ten nie podlega kumulacji z innymi obniżkami i nie dotyczy marek wyłączonych z naszych promocji (zobacz warunki dot. ofert bieżących).

- Warunki skorzystania z rabatu 5%: rabat ten łączy się z promocjami na naszej stronie wyłącznie podczas trwania wyprzedaży. Rabat ten nie łączy się innymi promocjami, niż obniżki cen widniejące na naszej stronie, podczas trwania wyprzedaży.

Jak działa serwis polecania?

Aby Twoje polecenie było skuteczne, zaproszona przez Ciebie osoba musi wskazać Twój e-mail podczas rejestracji w Spartoo.pl. Możesz także zaprosić znajomych korzystając z formularza, który znajduje się w zakładce Zyskaj 40 zł, na górze, na prawo od Twojego konta klienta.
Gdy osoba przez Ciebie polecona złoży swoje pierwsze zamówienie, zarabiasz 40 zł. Kwota ta zostanie zaliczona na Twoje konto po upływie terminu zatwierdzenia, wynoszącego 30 dni, jeżeli wartość zamówienia przekracza 200 zł i pod warunkiem, że żaden produkt z tego zamówienia nie został zwrócony. Osoba przez Ciebie polecona otrzymuje również 40 zł za swoje pierwsze zamówienie.
Możesz polecić maksymalni 100 osób i uzyskać maksymalnie 4000 zł. Twoje zyski zostaną Ci przekazane w formie bonów prezentowych, ważnych przez rok, do wykorzystania podczas kolejnego zamówienia. Możesz kumulować swoje zyski i poprosić o ich wypłatę w formie bonu prezentowego, gdy zgromadzisz kwotę co najmniej 80 zł.

Jak działa program lojalnościowy czyli punkty stałego klienta?

Za każde zamówienie złożone w SPARTOO.PL otrzymujesz punkty stałego klienta.
2 złote zakupów = 1 punkt stałego klienta
Każdy punkt posiada wartość 4 groszy.
Liczba punktów stałego klienta odpowiadająca konkretnemu produktowi widoczna jest na jego karcie. Zarabiasz przy każdym zakupie!

Po każdym nowym zamówieniu, po upływie 30 dni, na Twoim koncie klienta pojawiają się punkty stałego klienta, z wyjątkiem punktów za artykuły, które zostały zwrócone. Możesz w dowolnej chwili zobaczyć, ile punktów stałego klienta już zgromadziłeś. W tym celu wystarczy zalogować się, klikając na link Moje konto na górze strony.

Kiedy zgromadzisz co najmniej 500 punktów, możesz poprosić o wypłatę prowizji, aby wykorzystać ją podczas składania kolejnego zamówienia.

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat konkretnego produktu?

Podczas odwiedzin na naszych stronach, kliknij na produkty, które Ci się podobają: możesz wówczas zobaczyć dany model w 3D. Obok znajduje się opis, zawierający informacje dotyczące charakterystyki i składu produktu.
Do Twojej dyspozycji jest także przewodnik, który pomaga w utrzymaniu butów: http://www.spartoo.pl/guide_entretien.php

W jaki sposób sprawdzić czy dany artykuł jest dostępny?

Produkty prezentowane na stronach Spartoo.pl są dostępne do sprzedaży. Niemniej jednak może zdarzyć się, że dla wybranego modelu zabraknie Twojego rozmiaru. Na karcie produktu, proponowane są wyłącznie rozmiary aktualnie dostępne. Jeżeli nie znajdziesz Twojego rozmiaru, możesz poprosić o zawiadomienie cię pocztą elektroniczną o pojawieniu się Twojego rozmiaru, klikając na "Powiadomienie o rozmiarze". Jeżeli poszukiwany przez ciebie rozmiar pojawi się w naszym sklepie, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem.

Jaki wybór oferuje Spartoo.pl?

Spartoo.pl posiada w swojej ofercie najpopularniejsze marki obuwia, odzieży i toreb oraz akcesoriów. Naszym celem jest oferowanie przez cały czas najbardziej modnych marek i poszukiwanych modeli. W naszej ofercie mamy: trampki, baleriny, mokasyny, derby, japonki, sandały, kozaki…... a także obuwie domowe! Nie zapominając o modnej odzieży i torbach.

Jakie są sposoby płatności?

Możesz wybrać sposób płatności na stronie "Płatność" podczas składania zamówienia. Dostępne są następujące sposoby płatności:
  • Płatność szybkim przelewem on-line, za pośrednictwem PayU lub Przelewy24.
  • Płatność kartą: VISA lub MASTERCARD
  • Płatność bonem prezentowym Spartoo.pl
  • Płatność w 3 ratach
  • Płatność Paypal
  • Płatność przy odbiorze

Czy płatność przez internet jest bezpieczna?

Możesz robić zakupy w sklepie Spartoo.pl bez żadnych obaw, ponieważ nasza firma gwarantuje maksymalny poziom bezpieczeństwa! Spartoo.pl zwraca szczególną uwagę na zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa płatności internetowych. Twoje dane bankowe są przesyłane do naszego serwera w postaci zaszyfrowanej przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer), a następnie przekazywane w całkowicie bezpieczny sposób do naszego banku CIC. Nie są one w żaden sposób zapamiętywane.

W jaki sposób skorzystać z bonu prezentowego lub kuponu rabatowego Spartoo.pl?

Możesz wykorzystać swój bon prezentowy/kupon rabatowy podczas składania kolejnego zamówienia, w 3 etapach:
  • Wybierz produkty i umieść je w koszyku
  • Złóż zamówienie
  • Na stronie "Płatność", wpisz kod swojego bonu rabatowego w polu przewidzianym do tego celu ''Kupon rabatowy''. W przypadku bonu prezentowego, nie trzeba wprowadzać kodu, wystarczy wybrać go z rozwijanego menu, znajdującego się poniżej rubryki ''Kupon rabatowy''.
Jeśli wartość bonu prezentowego przekracza wartość zamówienia, saldo zostanie umieszczone w Twoim koncie bonów prezentowych. Jego wykorzystanie zostanie Ci zaproponowane automatycznie podczas składania kolejnego zamówienia, na stronie "Płatność".
Jeśli wartość bonu prezentowego jest mniejsza od wartości zamówienia, będziesz musiał dopłacić różnicę w jeden z dostępnych w Spartoo.pl sposobów zapłaty.

Kod mojego kuponu nie działa: co mam zrobić?

Sprawdź termin obowiązywania kodu promocyjnego:
  • Bony rabatowe zachowują ważność przez 3 miesiące.
  • Bony prezentowe zachowują ważność przez 1 rok.
  • Podczas wpisywania kodu należy również pamiętać o dużych i małych literach oraz wpisać cały kod bez spacji.
  • Jeżeli kod jest prawidłowy, wyświetlony zostanie tekst mówiący, że Twój kupon został przyjęty.
  • Kupony nie mogą być ze sobą łączone: jeżeli posiadasz ich więcej, tylko jeden może zostać wykorzystany podczas składania zamówienia.

Czy podatek VAT wliczony jest w cenę?

Podatek VAT jest uwzględniony w cenie artykułów sprzedawanych na stronach Spartoo.pl.

Dostawa mojego zamówienia, w jakim terminie i w jakiej cenie?

Terminy dostawy liczone są w dniach roboczych. Soboty, niedziele i dni świąteczne nie są wliczane do terminu dostawy. W przypadku wystąpienia siły wyższej, Spartoo.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie.

Produkty oznaczone dopiskiem ''PRODUKT PARTNERSKI'' mają własne, odrębnie określone warunki dostawy. Koszty i terminy dostawy produktów partnerskich podane są na karcie danego produktu, w zakładce ''Zobacz warunki dostawy''.
1. Polska

Dostawa standardowa DPD:
Termin: 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia.
Dostawa bezpłatna.

Dostawa standardowa UPS:
Termin: 5 – 6 dni. Maksymalnie 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Koszt dostawy: 31 zł.

Dostawa ekspresowa UPS:
Termin dostawy wynosi 1-3 dni roboczych, zależy od kodu pocztowego i jest podany na stronie płatności w chwili składania zamówienia. Termin ten dotyczy zamówień zarejestrowanych przed godziną 13.00.
Koszt dostawy: 108 zł.

Czy dostawa może zostać skierowana w inne miejsce, niż mój adres zamieszkania?

Informacje podane poniżej dotyczą wszystkich produktów z wyjątkiem produktów firm partnerskich, oznaczonych jako ''Produkt partnerski''.
Produkty firm partnerskich mają indywidualnie określone warunki dostawy i zwrotu (szczegóły na karcie danego produktu).
W Spartoo.pl masz możliwość wskazania innego adresu doręczenia zamówienia, niż adres Twojego miejsca zamieszkania.
  • Przesyłka kurierska może zostać doręczona na adres Twojego miejsca pracy, na adres przyjaciół lub oczywiście na Twój adres domowy.
  • W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?

    Po wysłaniu przesyłki, Spartoo.pl wyśle Ci e-mail z link, który pozwoli Ci śledzić przesyłkę online, na stronie firmy kurierskiej.
    Klikając na ten link zostaniesz przekierowany na stronę przewoźnika, bezpośrednio do monitorowania Twojej przesyłki.

    Nie otrzymałem przesyłki... co zrobić?

    Przesyłka jest doręczana za potwierdzeniem odbioru na adres dostawy określony w Twoim zamówieniu. Po wysłaniu przesyłki, Spartoo.pl przesyła Ci e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz śledzenie przesyłki do strony przewoźnika, umożliwiającym śledzenie paczki online, na stronie firmy kurierskiej. Dzięki monitorowaniu paczki, możesz ustalić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

    - Jeżeli z monitorowania paczki wynika, że Twoja przesyłka jest w drodze i nie został jeszcze przekroczony termin doręczenia, gwarantowany przez Spartoo.pl, prosimy poczekać na doręczenie paczki.

    - Jeżeli w monitorowaniu paczki brak jest informacji o przebiegu wysyłki lub jeżeli przekroczony został gwarantowany przez Spartoo.pl termin doręczenia, prosimy kontakt z naszym Działem obsługi klienta.

    Kraje, do których Spartoo.pl realizuje wysyłki

    Kraje, do których dostarczane są nasze produkty
    • Polska

    Jakie są warunki zwrotu lub wymiany zakupionych produktów?

    Informacje podane poniżej dotyczą wszystkich produktów z wyjątkiem ''produktów partnerskich''.
    Produkty partnerskie mają indywidualnie określone warunki dostawy i zwrotu (szczegóły na karcie danego produktu).
    Wymiana/zwrot zostanie zaakceptowana, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
    - Produkty nie były noszone - używane na zewnątrz. Produkty muszą być odesłane w stanie całkowicie nowym.
    - Produkty muszą być odesłane w ich oryginalnym opakowaniu, w dobrym stanie (pudełko od butów bez sklejeń taśmą klejącą), w odpowiednio zamkniętej paczce.
    - Produkty muszą być odesłane w terminie 30 dni, licząc od dnia otrzymania zamówienia.
    - Zachowana została procedura wymiany/zwrotu, której pierwszy etap obejmuje sporządzenie wniosku o zwrot w koncie klienta.

    Kto ponosi koszty mojego zwrotu?

    Informacje podane poniżej dotyczą wszystkich produktów z wyjątkiem ''produktów partnerskich''.
    Produkty partnerskie mają indywidualnie określone warunki dostawy i zwrotu (szczegóły na karcie danego produktu).
    • Nie jesteś całkowicie zadowolony(a) z otrzymanego produktu? W Spartoo.pl, masz 30 dni od daty odebrania przesyłki na odesłanie otrzymanego(ych) artykułu(ów).
    • Odesłanie produktu(ów) w celu wymiany lub zwrotu odbywa się za pośrednictwem DPD zawsze na koszt Spartoo.pl. po rejestracji wniosku o zwrot w koncie klienta. Jeżeli zwrot odbywa się inną drogą, nie jest refundowany.

    W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

    Chcesz zwócić lub wymienić produkt ? To proste, szybkie i bezpłatne !

    Zaloguj się do swojego konta klienta i wypełnij formularz zwrotu

    Wydrukuj etykietę zwrotną i protokół

    Przygotuj paczkę i naklej na nią etykietę zwrotną

    Zadzwoń do DPD i umów się z kurierem na odbiór paczki

    Zgodnie z Twoim wyborem, wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze!

    *Procedura zwrotu dot. zamówień doręczonych do Polski. Inne kraje - zob. warunki zwrotu w swoim koncie klienta .
    Wszystkie produkty zakupione w Spartoo.pl podlegają wymianie lub mogą zostać zwrócone.

    Produkty oznaczone dopiskiem ''PRODUKT PARTNERSKI'' mają własne, odrębnie określone warunki zwrotu. Koszty i terminy zwrotu produktów partnerskich podane są na karcie danego produktu, w zakładce ''Zobacz warunki zwrotu''.

    Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany produktu w terminie 30 dni od dnia otrzymania produktu.
    Zwrot lub wymiana produktu w określonym wyżej terminie odbywa się według następującej procedury:

    Etap 1:
    Zaloguj się na swoim koncie klienta Spartoo.pl używając swojego adresu e-mail i hasła, a następnie przejdź do rubryki Moje zwroty, aby wypełnić formularz dotyczący zwrotu.

    Etap 2:
    Po przeprowadzeniu pierwszego etapu, otrzymasz e-mail z linkiem umożliwiającym wydrukowanie etykiety zwrotnej. Wydrukuj etykietę i przyklej ją na Twojej przesyłce. Odesłanie przesyłki odbywa się na koszt Spartoo.pl. Bez etykiety kurier DPD nie będzie mógł zabrać Twojej paczki.

    Etap 3:
    Zadzwoń do serwisu klienta firmy kurierskiej DPD pod numer tel. 22 577 55 55 (numer telefonu znajduje się także w e-mailu) i uzgodnij datę odbioru przesyłki przez kuriera DPD. Nie ponosisz żadnych kosztów.

    Czym jest ''produkt partnerski''?

    Produkt sklepu partnerskiego, oznaczony jako ''Produkt partnerski'', to produkt sprzedawany przez profesjonalnego sprzedawcę za pośrednictwem strony Spartoo.pl. Wszyscy sprzedawcy posiadają odpowiednie kwalifikacje i zostali wybrani przez Spartoo z uwagi na wysoką jakość oferowanych produktów i usług. Podczas zakupu produktu partnerskiego, gwarantujemy zachowanie wszystkich wymogów dotyczących bezpieczeństwa płatności.

    Produkty naszych partnerów oznaczone są dopiskiem "Produkt partnerski", na karcie produktu.

    Linki umieszczone na karcie produktu, umożliwiają zapoznanie się z informacjami dotyczącymi Sprzedawcy, warunków dostawy i zwrotu.

    Jakie są warunki płatności, dostawy i zwrotu produktów firm partnerskich?

    Płatność
    Możesz zapłacić szybkim przelewem on-line, z Twojego rachunku bankowego, za pośrednictwem serwisu PayU lub Przelewy24, kartą kredytową lub PayPalem. Płatności są zabezpieczone i są w pełni zarządzane przez Spartoo. Przy zakupie Produktu firmy partnerskiej, żadne informacje dotyczące Twojej płatności, nie są nigdy przekazywane Sprzedawcy.
    Dostawa i zwrot
    Warunki dostawy i zwrotu podane są na karcie produktu. Aby uzyskać więcej informacji, należy kliknąć na link dotyczący dostawy i zwrotu.

    Staramy się wybierać firmy partnerskie, które oferują takie same jak Spartoo warunki dostawy i bezpłatny zwrot zakupionych produktów. Tym niemniej, nasi partnerzy mogą swobodnie ustalić zarówno koszty dostawy, jak i warunki zwrotu, oferując lub nie, bezpłatny zwrot.

    Jak odbywa się dostawa produktu firmy partnerskiej?

    Gdy złożysz zamówienie w Spartoo.pl, zwracamy się do Sprzedawcy, czyli do naszej firmy partnerskiej, z prośbą o wysłanie Twojego zamówienia w ciągu 48 godzin.

    Po wysłaniu Twojego zamówienia, otrzymasz e-mail, z informacjami dotyczącymi firmy przewozowej, która dostarczy Twoją przesyłkę oraz z numerem paczki, umożliwiającym śledzenie przesyłki na stronie przewoźnika.

    Jak odbywa się zwrot produktu firmy partnerskiej?

    Produkt firmy partnerskiej może zostać zwrócony, pod warunkiem zachowania terminu przewidzianego na zwrot. Termin ten określony jest w warunkach zwrotu, dostępnych na karcie produktu.

    Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić wniosek o zwrot dostępny w Twoim koncie klienta Spartoo.pl, w rubryce Moje zwroty.

    Zwrot odbywa się na Twój koszt. Otrzymasz e-mail, w którym podany będzie adres, na który należy odesłać produkt oraz kod zwrotu, który należy zapisać na kartce papieru i włożyć do paczki z odsyłanym produktem.

    Po otrzymaniu odesłanego przez Ciebie produktu, sprzedawca zatwierdzi Twój zwrot, a Spartoo zwróci Ci pieniądze za odesłany artykuł.
    STRONA GŁÓWNA | MARKI | TORBY | AKCESORIA | NOWOŚCI | Duże rozmiary | TENDENCJE | OFERTA STUDENCKA
    O SPARTOO | Często zadawane pytania | Plusy | Regulamin | O firmie | *Warunki dotyczące ofert bieżących | Marketplace | Informatyka i swobody obywatelskie | Kontakt

    Spartoo FR
    Spartoo UK
    Spartoo IT
    Spartoo ES
    Spartoo DE
    Spartoo BE2
    Spartoo BE
    Spartoo LU
    Spartoo CH
    Spartoo AT
    Spartoo BG
    Spartoo GR
    Spartoo CY
    Spartoo CZ
    Spartoo DK
    Spartoo EE
    Spartoo FI
    Spartoo HU
    Spartoo IE
    Spartoo LV
    Spartoo LT
    Spartoo MT
    Spartoo HR
    Spartoo NL
    Spartoo PL
    Spartoo PT
    Spartoo RO
    Spartoo SK
    Spartoo SI
    Spartoo SE
    Spartoo TR
    Spartoo CN
    TOOPOST

    Spartoo.pl 4.60 / 5 Obliczone na podstawie 1403 opinii Ceneo.pl