Zarządzanie preferencjami dotyczącymi plików cookie
Spartoo wykorzystuje pliki cookies, które są absolutnie niezbędne do działania serwisu, a także do personalizacji treści i analizy ruchu. Nasi partnerzy używają plików cookie do wyświetlania spersonalizowanych reklam na podstawie przeglądania i profilu. Jeśli klikniesz poniżej „Akceptuj wszystkie i zamknij ”, możesz w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje na koncie klienta. Jeśli klikniesz„ Odrzuć wszystkie ”, tylko pliki cookie ściśle niezbędne do działania witryny będą użyte.
dpd payu cod
Dostawa i zwrot gratis
Spartoo
konto
ulubione
0 koszyk
Menu

Regulamin

1 Dane identyfikacyjne sprzedawcy

Aktualizacja 07/07/2023

SPARTOO SAS Spółka Akcyjna Uproszczona z kapitałem w wysokości 284 116.30 euro, z siedzibą pod adresem 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble - Francja, zarejestrowana w Grenoble pod numerem RCS 489 895 821. Tel. 223 971 736

Biuro Obsługi Klienta :
Tel : 223 07 20 47
Email : adriana@spartoo.pl
Pn - Pt : 9-17

2 Zakres obowiązywania regulaminu

Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza automatycznie akceptację całości niniejszego regulaminu. Dotyczy on wszystkich zamówień złożonych na stronie SPARTOO.PL. Stanowi on treść umowy zawartej między SPARTOO.PL i Klientem. Klient rezygnuje zatem z odwoływania się do dokumentów, które są sprzeczne z treścią regulaminu SPARTOO.PL.

Treść regulaminu może ulec zmianie, a jego wersja obowiązująca Klienta jest tą, która widnieje na stronie w dniu składania zamówienia. Zmiany warunków sprzedaży obowiązują od chwili ich wprowadzenia i nie dotyczą umów zawartych przed ich wprowadzeniem.

Wszyscy użytkownicy strony są zobowiązani do przestrzegania warunków sprzedaży.

SPARTOO.PL oferuje także produkty sprzedawane przez Partnerów : « Produkty Partnerskie ». Zawarte tutaj warunki sprzedaży nie dotyczą ceny, sposobów płatności i weryfikacji płatności, punktów stałego klienta, bonów prezentowych oraz bonów zakupowych, typu dostawy, polityki zwrotów produktów partnerskich. Każdy Partner posiada oddzielne warunki sprzedaży. Klient jest zobowiązany zapoznać się z nimi (polityką dostawy, polityką zwrotu, regulaminem) podczas wyboru rozmiaru i koloru « Produktu Partnerskiego» i podczas składania zamówienia : wyboru sposobu płatności, typu i adresu dostawy.

3 Ważność ofert

Nasze oferty są przeznaczone jedynie dla Klientów posiadających adres dostawy na terenie Polski.
Artykuły widoczne na naszych stronach internetowych dostępne są do chwili wyczerpania zapasów.
W przypadku pobrania płatności dotyczącej zamówienia artykułu, który nie jest dostępny, SPARTOO.PL zobowiązuje się do zapisania jej na koncie Klienta na poczet przyszłych zakupów lub zwrotu pełnej kwoty w terminie 15 dni. SPARTOO.PL zobowiązuje się do zawiadomienia pocztą elektroniczną Klienta, który zamówił produkt niedostępny.

4 Prezentacja produktów

Produkty sprzedawane na stronie są opisywane i prezentowane z największą możliwą precyzją. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z opisem i charakterystyką produktu przed złożeniem zamówienia. Odpowiedzialność za wybór produktu leży wyłącznie po stronie Klienta.
Za wszelkie pomyłki lub przeoczenia w tym zakresie SPARTOO.PL nie odpowiada. Klient proszony jest o informowanie SPARTOO.PL o ewentualnych pomyłkach w opisie produktów.

5 Tworzenie konta

Podczas składania pierwszego zamówienia, Klient musi założyć konto klienta. Zobligowany jest do wypełnienia formularza, zawierającego następujące dane: adres elektroniczny, nazwisko, imię, płeć, datę urodzenia, całkowity adres dostawy, numer telefonu. Klient wprowadza także hasło osobiste, do indywidualnego użytku i zobowiązany jest do zachowania tajemnicy hasła do w/w konta.
Klient zobowiązuje się do podania dokładnych danych. Wszelkie fałszowanie danych osobowych może prowadzić do zamknięcia konta klienta i wszczęcia postępowania karnego. Wielokrotne rejestracje, wykorzystywanie konta klienta przez osoby trzecie, lub w celu oszustwa, może skutkować anulowaniem rejestracji.
Klient potwierdza, że posiada zdolność do zawarcia umowy oraz nabycia produktów oferowanych na SPARTOO.PL.
SPARTOO.PL odmawia realizacji zamówień składanych przez osoby w wieku poniżej 16 roku życia, bez zezwolenia ze strony rodziców lub opiekunów. W takim przypadku takie zezwolenie będzie systematycznie wymagane.


6 Ceny produktów

Ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT), oprócz ewentualnych kosztów dostawy. Kwota podatku VAT wyświetla się po dokonaniu wyboru produktu przez Klienta. W przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT, nowe stawki mogą zostać zastosowane w odniesieniu do cen artykułów bez konieczności wcześniejszego poinformowania o tym Klienta. SPARTOO.PL zastrzega sobie prawo modyfikacji swoich cen w dowolnej chwili, jednak wszystkie produkty są fakturowane wg cen obowiązujących w chwili przyjęcia zamówienia.

Ceny zawierają ewentualne obniżki udzielone na produkty SPARTOO.PL, poza Produktami Partnerskimi. Ceny te są ostateczne i nie podlegają korekcie w czasie ich obowiązywania, określonym na stronie SPARTOO.PL. Oprócz okresów ważności cen wcześniej określonych, SPARTOO.PL ma prawo do modyfikowania ich w dowolnym momencie. Ceny nie zawierają opłat manipulacyjnych oraz ewentualnych kosztów dostawy, które mogą być doliczone dodatkowo, jeżeli jest to określone na stronie. Wszystkie produkty są fakturowane wg cen obowiązujących w chwili przyjęcia zamówienia, wliczając dodatkowe opłaty.

W przypadku cen Produktów Partnerskich, Klient jest zobowiązany do zapoznania się z warunkami sprzedaży danego Partnera, umieszczonymi na stronie, pod kartą danego produktu.

Faktura wystawiana jest przez SPARTOO.PL. Faktura jest dostępna do pobrania w koncie klienta, lub w przypadku « Produktów Partnerskich » wystawiana jest na życzenie Klienta przez Partnera, u którego został zakupiony produkt.


7 Składanie zamówień i bezpieczna płatność

7.1 : Składania zamówień

Klient składa zamówienie w sposób opisany poniżej. Zatwierdzenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu SPARTOO.PL oraz regulaminu jednego lub więcej Partnerów, jeżeli Klient składa zamówienie ne jeden lub więcej Produktów Partnerskich W celu złożenia zamówienia, Klient zainteresowany artykułem widocznym na stronie SPARTOO.PL, musi wykonać następujące czynności:
- Wybrać rozmiar i kolor.
- Zweryfikować szczegóły zamówienia (kolor, ilość, rozmiar, cenę, itd.…) i ewentualnie dokonać modyfikacji, dodając lub usuwając artykuły znajdujące się w koszyku.
- Podczas składania pierwszego zamówienia, utworzyć konto klienta z hasłem.
- Jeżeli Klientowi przysługuje kupon rabatowy (nie dotyczy to Produktów Partnerskich), powinien wprowadzić kod kuponu w pole do tego przeznaczone.
- Wybrać formę płatności, typ dostawy, zatwierdzić lub zmienić adres dostawy.
- Po wybraniu metody płatności, definitywnie zatwierdzić zamówienie.
- Po opłaceniu zamówienia, Klient otrzymuje e-mail potwierdzający jego złożenie.

Wszystkie zatwierdzone zamówienia pociągają za sobą obowiązek ich opłacenia.

Przekazanie produktów sprzedawanych w SPARTOO.PL i jego Partnerów, nastąpi wyłącznie po całkowitym opłaceniu zamówienia przez Klienta, niezależnie od określonych w regulaminie terminów dostawy zamawianych produktów. Od momentu doręczenia produktu do miejsca zamieszkania Klienta lub odebrania produktu przez Klienta w punkcie odbioru, po stronie Klienta leży odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia lub zgubę towaru.

Po stronie Klienta leży obowiązek zweryfikowania zamówienia i zgłoszenia wszelkich błędów.


7.2: Płatność

  • Płatność kartą: VISA, MASTERCARD 
    W przypadku płatności kartą należy wprowadzić numer karty (16 cyfr bez spacji), datę ważności karty i kod CVX (3 ostatnie cyfry, znajdujące się na odwrocie karty, na wysokości paska podpisu).
    Następnie ostatecznie potwierdzić zamówienie, klikając na "Potwierdź". Dla bezpieczeństwa płatności w niektórych przypadkach wymagany będzie kod transakcji, przesłany Klientowi przez jego bank. Zakreślając pole "Zapamiętaj", Klient wyraża zgodę, aby numer jego karty kredytowej został zachowany do wykorzystania przy dokonywaniu zakupów w przyszłości.
  • Płatność w 3 ratach
    Płatność kartą VISA, MASTERCARD w 3 ratach miesięcznych.
    Zamówienia składane na Produkty Partnerskie nie mogą być opłacane w 3 ratach.
    Klient może opłacić składane zamówienie w 3 ratach. Jedna trzecia całkowitej kwoty zamówienia pobierana jest natychmiast, druga część po upływie miesiąca od dokonania zakupu, a trzecia po 2 miesiącach.
    Ten sposób płatności jest dostępny na stronie po kliknięciu na: "Inne sposoby płatności". Za tę usługę pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 20 zł
    - opcja ta jest dostępna jedynie dla zamówień o wartości przekraczającej 200 zł.
    Przy płatności ratalnej nie są akceptowane następujące karty: karty płatnicze służące wyłącznie do wypłat w bankomatach, jak również zwykłe karty debetowe wymagające bieżącej autoryzacji (np karty: Electron, Maestro, Cirrus...), karty wirtualne (e-karty) oraz karty przedpłacone (pre-paid). Dla bezpieczeństwa płatności, w niektórych przypadkach wymagany będzie kod transakcji przesłany Klientowi przez jego bank. Zakreślając pole "Zapamiętaj" Klient wyraża zgodę, aby numer jego karty kredytowej został zachowany do wykorzystania przy dokonywaniu zakupów w przyszłości.

    W przypadku zwrotu produktów, które opłacane są metodą w 3 ratach, jeżeli produkty zostają zwrócone w stanie nowym, bez żadnych nieprawidłowości i w oryginalnym opakowaniu, zwrot rozliczany jest w nastąpujący sposób:
    - W przypadku zwrotu wszystkich produktów, pobrane raty zostaną zwrócone, a raty jeszcze niepobrane, zostaną anulowane. Opłata manipulacyjna 20zł jest bezzwrotna, poza sytuacją, w której Klient odstępuje od umowy.
    - W przypadku zwrócenia jednego produktu z zamówienia, przyszłe raty zostaną zmodyfikowane w odniesieu do ceny zwróconego produktu.
    W przypadku niezapłacenia rat(y), płatność ratalna zostaje anulowana i suma, którą pokrywa Klient równa się całości zaległej kwoty za zamówienie oraz kary pieniężnej za nieopłacenie zamówienia w określonym przez umowę terminie, a także kosztów manipukacyjnych przewidzianych w art. 7.3.
    Ważność karty, którą opłacane jest zamówienie musi wynosić conajmniej cztery miesiące, licząc od daty pobrania pierwszej raty. W innym wypadku zamówienie zostanie anulowane i płatność w 3 ratach nie będzie możliwa. Wtedy należy wybrać inny z pozostałych sposobów płatności.
    W przypadku kiedy zamówienie z płatnością na 3 raty nie może być zrealizowane z powodu braku zamówionego akrykułu w magazynie, zamówienie takie zostaje anulowane. Klient otrzymuje zwrot pieniędzy włącznie z kwotą 20zł, a pozostałe raty zostają anulowane.
  • Płatność przelewem on-line za pośrednictwem serwisu PayU lub Przelewy24
    Wybierając płatność za pośrednictwem serwisu PayU lub Przelewy24, Klient zostaje przekierowany stronę banków i może zalogować się do swojego banku, w celu zatwierdzenia przelewu - klikając na ikoną Przelew bankowy, może także dokonać przelewu tradycyjnego, bez logowania się banku. Metoda płatności za pośrednictwem przelewu jest całkowicie bezpieczna, ponieważ informacje dotyczące danych bankowych nie są w żaden sposób ujawniane SPARTOO.PL.
  • Płatność przy odbiorze (płatność u kuriera gotówką lub kartą kredytową)
    Koszt usługi płatności przy odbiorze za pośrednictwem DPD wynosi 16 zł i nie jest zwracany w przypadku dokonania zwrotu produktu, z wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient odstępuje od umowy. W tym przypadku płatność za zamówienie musi być dokonana gotówką. Zamówienia dot. Produktów Partenrskich nie mogą być opłacane tą metodą płatności.
  • Paypal
    Po utworzeniu przez Klienta konta w systemie PayPal, który koduje i zabezpiecza numer karty, aby dokonać zapłaty na stronach internetowych, Klient musi jedynie podać swój adres e-mail i hasło PayPal.
    Informacje te nie są w żaden sposób ujawniane SPARTOO.PL. PayPal chroni numery karty, zachowując je w postaci zaszyfrowanej.
  • Płatność kartą prezentową
    Karta prezentowa jest jedną ze sposobów płatności za zamówienie w SPARTOO.PL. Chcąc opłacić zamówienie kartą prezentową, Klient musi wprowadzić numer karty w przeznaczone do tego miejsce na stronie płatności. Jeżeli kwota zamówienia jest wyższa niż wartość karty prezentowej, Klient musi uzupełnić kwotę zamówienia przy pomocy innych sposobów płatności. Jeżeli kwota zamówienia jest niższa od wartości karty prezentowej, Klient może wykorzystać pozostałą kwotą przy opłacaniu kolejnego zamówienia, we wskazanym terminie ważności karty prezentowej.
  • Klarna
    Klient może wybrać płatność za pomocą Klarny. Klarna jest usługodawcą typu "kup teraz, zapłać później", oferującym klientom kredyt na zakupy w ramach procesu płatności. Klarna oferuje opcję "płatność w 3 ratach" bez odsetek.

  • Płatność przez Klarne
    Płatności można dokonać przez Klarne. Klarna jest dostawcą usług, oferującym klientom usługę kredytowania zakupów. Klarna oferuje bezpłatną płatność w trzech ratach.

    Ta metoda płatności umożliwia klientom rozłożenie płatności za zakupy na 3 raty. Płatności są automatycznie pobierane z zarejestrowanej karty debetowej/kredytowej klienta do momentu całkowitego opłacenia zamówienia. Pierwsza płatność zostanie pobrana w momencie złożenia zamówienia. Pozostałe dwie płatności będą pobierane co 30 dni, po dokonaniu pierwszej płatności.

    Jeśli klient dokona zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu, pierwsza płatność zostanie zwrócona, a dwie kolejne zostaną anulowane.
    Ta metoda płatności jest dostępna tylko online i dla zamówień o wartości minimalnej 150 zł i maksymalnej 6700 zł.

    Po wybraniu metody płatności Klarna pojawi się harmonogram polecenia zapłaty. Klient musi zaakceptować ogólne warunki użytkowania Klarny, politykę prywatności i politykę wykorzystywania plików cookie.

    Klient musi również potwierdzić swój numer telefonu. Na ten numer zostanie wysłany kod weryfikacyjny. Klient musi wprowadzić kod weryfikacyjny w polu przeznaczonym do tego celu.

    Następny krok to potwierdzenie adresu e-mail i podanie wymaganych informacji w celu utworzenia konta Klarna.

    Po utworzeniu konta Klarna Klient musi wprowadzić dane swojej karty kredytowej na tym koncie, aby zapłacić za zamówienie. Aby karta bankowa została uwzględniona, kraj, w którym została wydana karta bankowa klienta, musi odpowiadać krajowi strony internetowej, na której składane jest zamówienie.

    Po dokonaniu płatności Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem od Klarny oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem od Spartoo. Klient może śledzić dokonane płatności i harmonogram płatności za pośrednictwem aplikacji KLARNA.

    W razie jakichkolwiek dalszych pytań, obsługa klienta Klarny jest do Państwa dyspozycji.





7.3: Brak płatności

SPARTOO.PL zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, który nie opłacił w całości lub w części jakiegokolwiek ze swoich poprzednich zamówień lub wobec którego wystąpił spór dotyczący płatności i zaistniało niebezpieczeństwo oszustwa.

Wszelkie odrzucone płatności za pomocą karty kredytowej, wszystkie niezapłacone raty, wszystkie odmowy opłacenia zamówień przy odbiorze, wszystkie spory dot. płatności Paypal mogą stać się przedmiotem wszczącia procedury windykacyjnej przez spółkę SPARTOO.PL. Za wszystkie nieuiszczone opłaty, SPARTOO.PL zastosuje karę pieniężną wobec Klienta. Dodatkowo może wymagać od niego pokrycia poniesionych kosztów wynikających z procedury windykacyjnej.



7.4 : Weryfikacja płatności

Firma SPARTOO.PL przeprowadza kontrolę wszystkich zamówień złożonych na jej stronach internetowych. Kontrole te mają na celu zabezpieczenie firmy SPARTOO.PL przed oszustwami. W celu odblokowania realizacji zamówienia, nasza firma może zażądać od Klienta przedstawienia odpowiednich dokumentów: dowód potwierdzający adres zamieszkania lub posiadanie rachunku bankowego na jego nazwisko, bądź też dowód potwierdzający adres zamieszkania osoby określonej jako odbiorca pod podanym adresem dostawy itd.

Odmowa dostarczenia wymienionych dokumentów w ciągu 7 dni skutkuje anulowaniem zamówienia.

Dostarczenie dokumentów niezgodnych z wymaganymi, skutkuje anulowaniem zamówienia.

Spartoo nie odpowiada za sposoby weryfikacji płatności w przypadku zakupu Produktu Partnerskiego lub Produktów Partnerskich.



7.5:Bezpieczna płatność

Strona SPARTOO.PL korzysta z serwisu zapewniającego bezpieczeństwo płatności. Dotyczy on normy bezpieczeństwa SSL. Dane bankowe Klienta są przesyłane do naszego serwera w postaci zaszyfrowanej przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer), a następnie przekazywane w całkowicie bezpieczny sposób do naszego banku CIC. Nie są one w żaden sposób zapamiętywane. Po zatwierdzeniu zamówienia przez Klienta, żądana płatność jest przekazywana w czasie rzeczywistym do bezpiecznego administratowa telepłatności, który wysyła prośbę o autoryzację płatności do banku. Administrator dostarcza następnie drogą elektroniczną certyfikat płatności, zawierający zapłaconą kwotę oraz datę dokonanej transakcji.


8 Identyfikacja

Klient, który dokonał już zakupu na stronie SPARTOO.PL może wybrać hasło, dzięki któremu przy kolejnych zamówieniach nie będzie musiał ponownie wypełniać formularza przed złożeniem zamówienia. Klient już zarejestrowany jest rozpoznawany w serwisie jako klient SPARTOO.PL. Hasło, którym posługuje się Klient SPARTOO.PL jest ściśle poufne i osobiste. W żadnym wypadku nie należy go ujawniać ani przekazywać osobom trzecim. W przypadku zapomnienia hasła Klient SPARTOO.PL może kliknąć na link znajdujący się na stronie identyfikacyjnej zatytułowany „Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj”. W następnym kroku będzie musiał podać swój adres email i kliknąć na wyślij. Następnie otrzyma na swoją skrzynkę mailową link umożliwiający zresetowanie hasła. Nowe hasło automatycznie zastąpi stare. Aby złożyć nowe zamówienie Klient SPARTOO.PL musi zalogować się wpisując swoją nazwę użytkownika i nowe hasło w przeznaczonym do tego miejscu. Hasło to nie jest w żaden sposób wykorzystywane do dokonywania płatności.

9 Dostawa przeprowadzana przez Spartoo

W przypadku Produktów Partnerskich, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z zasadami sprzedaży danego Partnera dotyczącymi dostawy.

Terminy dostawy liczone są w dniach roboczych. Soboty, niedziele i dni świąteczne nie są wliczane do terminu dostawy. W przypadku wystąpienia siły wyższej, SPARTOO.PL nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie.


Polska

Dostawa DPD
Termin: 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia.
29,99 zł ( dla zamówień do kwoty 185 zł)
19,99 zł (dla zamówień od kwoty 186 zł do 278 zł)
Dostawa bezpłatna, jeśli wartość zamówienia przekracza 278 zł


Dostawa standardowa UPS:
Termin: 4 dni robocze dla zamówień złożonych przed godz. 13:00.
Koszt dostawy: 30,99 zł

Dostawa ekspresowa UPS:
Termin: zależy od kodu pocztowego i jest podany na stronie płatności w chwili składania zamówienia.
Koszt dostawy: 89,99 zł

Dostawa do punktów DPD pickup:
Termin: 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia.
Koszt dostawy: 19,99 zł dla zamówień poniżej 150 zł. Dostawa bezpłatna dla zamówień powyżej 150 zł.

10 Gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Wszystkie produkty zakupione w SPARTOO.PL podlegają wymianie lub mogą zostać zwrócone w ramach «Gwarancji satysfakcji lub zwrotu pieniędzy». Dotyczy to sytuacji, kiedy Klient nie chce zachować produktu z następujących powodów: produkt mu się nie podoba, rozmiar produktu nie jest właściwy, jego kolor nie jest odpowiedni itd…. Produkty SPARTOO.PL mogą być wymienione lub zwrócone i zrefundowane w wysokości zapłaconej kwoty (bezpłatny zwrot, zobacz pkt.10.1).
W przypadku Produktów Partnerskich możliwy jest zwrot produktu, natomiast wymiana na inny rozmiar lub inny model nie jest możliwa (patrz warunki sprzedaży dostępne w karcie każdego Produktu Partnerskiego).
Aby zwrot mógł być zaakceptowany, musi spełniać następująca warunki:
- Produkty nie były noszone ani używane na zewnątrz. Produkty są odesłane w stanie całkowicie nowym,
- Są to te same produkty, które zostały doręczone do Klienta,
- Produkty są odesłane w oryginalnym opakowaniu, w dobrym stanie (pudełko z butami nie może być oklejone taśmą klejącą), w kartonie odpowiednio zabezpieczonym,
- Produkty są odesłane w terminie 30 dni, licząc od daty otrzymania zamówienia,
- Puste opakowania nie będą przedmiotem wymiany i zwrotu pieniędzy,
- Zachowana została procedura wymiany/zwrotu, opisana poniżej:

Zgodnie z dyrektywą europejską 2011/83/UE Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu w przypadku każdego artykułu zakupionego w SPARTOO.PL. Może to zrobić w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania zamówienia przez Klienta, albo innej osoby, której zlecony został odbiór. Klient jest zobligowany do przesłania informacji pocztą w w/w terminie, w formie wskazanej poniżej na adres:
SPARTOO, 16 rue Henri Barbusse, 38100 Grenoble, Francja lub na adres e-mail: adriana@spartoo.pl
"Informuję, że odstępuję od umowy zakupu dotyczącej sprzedaży następujących artykułów:
Nazwa produktu:
Nr zamówienia:
Zamówienie złożone dnia...otrzymanane dnia...
Imię i nazwisko konsumenta:
Adres konsumenta:
Data
Podpis (w przypadku odstąpienia od umowy przesłanej pocztą)

Klient może zatem otrzymać zwrot pieniędzy, po dokonaniu zwrotu zamówionych produktów, jeżeli są one w stanie nowym, nienoszonym, posiadają oryginalne opakowanie - systemytyczna kontrola zwrotów będzie wykonywana - wliczając koszty przesyłki (z wyjątkiem dodatkowych opłat, które Klient wybrał dobrowolnie, a istniał inny, bezpłatny lub tańszy sposób dostawy proponowany przez SPARTOO.PL). Zwrotu należy dokonać w przewidzianym terminie, najpóźniej 14 dni od daty otrzymania formularza odstąpienia od umowy.


10.1: Zwrotu można dokonać w sposób poniżej opisany:

Bezpłatny zwrot DPD. Wszystkie inne metody zwrotu nie będą refundowane i Klient wykonuje je na własny koszt.

W przypadku Produktów Partnerskich, warunki zwrotu każdego partnera znajdują się w karcie każdego produktu.


10.2 :Procedura zwrotu jest następująca:

Etap 1: Konto klienta
Należy zalogować się do swojego konta klienta w SPARTOO.PL przy pomocy adresu e-mail oraz hasła i w rubryce « Moje zwroty» wypełnić wniosek o zwrot.

Etap 2: Otrzymanie etykiety
- W przypadku bezpłatnego zwrotu oferowanego przez SPARTOO.PL: Klient otrzyma e-mail z linkiem do etykiety zwrotnej, umożliwiającej bezpłatne odesłanie produktu oraz instrukcję dot. sposobu jego odesłania.
- Jeżeli zwrot odbywa się na koszt Klienta: wysłany zostaje e-mail z adresem na który należy odesłać produkt oraz instrukcją dot. zwrotu.

Etap 3: Nadanie przesyłki w firmie transportowej
Nadanie przesyłki u przewoźnika DPD w przypadku bezpłatnego zwrotu produktów SPARTOO.PL.
Nadanie przesyłki u przewoźnika własnego wyboru, w przypadku zwrotu dokonywanego na własny koszt.
W każdym przypadku Klient powinien zachować dowód nadania paczki.
Poprawnie (zgodnie z przesłaną instrukcją) wykonyne zwroty SPARTOO zatwierdzane są w terminie 72 godzin (3 dni robocze). Zwroty produktów partnerskich wysyłane przez sklepy mające swoją siedzibę na terenie Polski zatwierdzane są w terminie 7-10 dni roboczych. Zwroty produktów partnerskich wysyłane przez sklepy mające swoją siedzibę poza granicami Polski, zatwierdzane są w terminie maksymalnym 30 dni roboczych.


11 Sposób postępowania w przypadku przesyłek niedostarczonych przez przewoźnika

11.1: Zwroty z powodu "ADRESAT NIEZNANY":

Dotyczy przesyłek zwróconych przez firmę transportową odpowiedzialną za przeprowadzenie dostawy z dopiskiem: Adresat nie mieszka pod wskazanym adresem. Po otrzymaniu i akceptacji przesyłki przez naszą firmę, SPARTOO.PL skontaktuje się z klientem, aby ponownie przesłać mu zamówienie, jeżeli produkt jest wciąż dostępny lub przeprowadzić zwrot kosztów zamówienia, w zależności od decyzji klienta.
SPARTOO.PL zastrzega sobie prawo przeprowadzenia zwrotu kosztów zamówienia, a nie przesłania go ponownie w przypadku wielu zwrotów typu "Adresat nie mieszka pod wskazanym adresem".


11.2: Zwroty z powodu "NIE ODEBRANO":

Dotyczy przesyłek, które nie zostały odebrane przez adresata w punkcie odbioru w określonym terminie.Po otrzymaniu i akceptacji przesyłki przez naszą firmę, SPARTOO.PL skontaktuje się z klientem, aby ponownie przesłać mu zamówienie, jeżeli produkt jest wciąż dostępny lub przeprowadzić zwrot kosztów zamówienia, w zależności od decyzji klienta.SPARTOO.PL zastrzega sobie prawo przeprowadzenia zwrotu kosztów zamówienia, a nie przesłania go ponownie w przypadku wielu zwrotów typu "NIE ODEBRANO".


11.3: Zwroty z powodu "ADRESAT ODMÓWIŁ ODBIORU":

Klient odmówił odbioru dostarczonej przesyłki.Po otrzymaniu i akceptacji przesyłki przez naszą firmę, konto klienta zostanie skredytowane bonem na zakupy w terminie 72 godzin od chwili odbioru przesyłki. Klient może zażądać anulowania tego bonu i bezpośredniego zwrotu kosztów na naszych stronach internetowych, w rubryce "OBSŁUGA KLIENTA".

W przypadku zwrotów z powodu "ADRESAT NIE MIESZKA POD WSKAZANYM ADRESEM", "NIE ODEBRANO" lub "ADRESAT ODMÓWIŁ ODBIORU", SPARTOO.PL nie gwarantuje rezerwacji zamówionych artykułów i może przeprowadzić zwrot kosztów zamówienia, jeżeli produkt lub produkty nie są już dostępne.

W przypadku Produktów Partnerskich możliwy jest wyłącznie zwrot pieniędzy.


12 Zakres odpowiedzialności

W odniesieniu do wszystkich etapów dostępu i korzystania z witryny, wypełniania formularzy, składania zamówień, dostawy artykułów lub jakichkolwiek innych usług, odpowiedzialność firmy SPARTOO.PL jest ograniczona. W związku z powyższym, firma SPARTOO.PL nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości lub szkód związanych z wykorzystywaniem sieci Internet, całkowicie niezależnych od woli firmy SPARTOO.PL i podjętych przez nią środków ostrożności. W szczególności firma SPARTOO.PL nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku jakichkolwiek zakłóceń dotyczących ciągłości świadczenia usług, spowodowanych atakami zewnętrznymi lub obecnością wirusów komputerowych. Równocześnie wszystkie okoliczności uznane zgodnie z orzecznictwem Sądu Kasacyjnego jako przypadek siły wyższej zwalniają SPARTOO.PL z jakiejkolwiek odpowiedzialności. Klienci korzystają z wszystkich gwarancji udzielanych przez marki sprzedawane za pośrednictwem naszej witryny.

13 Własność intelektualna

Wszystkie elementy witryny SPARTOO.PL, zarówno wizualne jak i dźwiękowe, jak również ich technologie są chronione prawami autorskimi, markami lub patentami.
Stanowią one wyłączną własność firmy SPARTOO.PL.
Jakiekolwiek linki hipertekstowe prowadzące do witryny SPARTOO.PL, między innymi przy wykorzystaniu technik typu framing, deep-linking, in-line linking oraz innego rodzaju podobnych technik zamieszczania linków są absolutnie zabronione.
W konsekwencji jakikolwiek zamieszczony link, nawet domyślnie zaakceptowany, musi zostać usunięty na zwykłe żądanie firmy SPARTOO.PL.

14 Ochrona danych osobowych

14.1: Pozyskiwania danych osobowych użytkowników witryny

Podczas zakładania konta klienta i składania zamówień na stronie SPARTOO.PL, gromadzone są dane osobowe Klienta. Wszystkie dane pozyskiwane są w sposób adekwatny,słuszny i ograniczony do potrzeb związanych z przetwarzaniem. Odpowiedzialna za gromadzenie danych jest firma SPARTOO SAS, Spółka Akcyjna, zgłoszona do CNIL pod numerem 489 895 821 RCS GRENOBLE, z siedzibą 16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble – Francja. SPARTOO zarejestrowało stroną www.spartoo.pl w CNIL (francuskiej Komisji ds. Informatyki i Swobód Obywatelskich) deklarując walkę z oszustwami internetowymi: deklaracja nr 1182432.

Termin « dane o charakterze osobowym » oznacza wszystkie dane pozwalające zidentyfikować jednostkę, takie jak: imię, nazwisko, numer telefonu, data urodzenia, płeć, adres e-mail, adres zamieszkania, adres IP, a także wszystkie informacje, które Klient przekazuje SPARTOO.PL.

Mając na celu walkę z oszustwami internetowymi opisanymi w punkcie 2 i 3, SPARTOO.PL zastrzega sobie prawo do zachowywania przez ograniczony czas (punkt 5) danych dotyczących transakcji przeprowadzanych na stronie, w tym fragmenty numerów kart kredytowych, wykorzystywanych przy tych transakcjach oraz ich daty ważności.


14.2: Cel gromadzenia danych osobowych

Dane o charakterze osobowym są zbierane wyłącznie w określonych, jasnych i zgodnych z prawem celach:
-realizację zamówień składanych na stronie,
-tworzenie statystyk handlowych, prowadzenie badań rynku i zachowań konsumenckich,
-tworzenie i zarządzanie bazami danych
-wykonywanie operacji związanych z obsługą Klienta,
-selekcjonowanie Klientów, w celu realizacji działań promocyjnych,
-wysyłania wiadomości i ofert promocyjnych sklepu SPARTOO. Klient może w każdej chwili wypisać się z oferty promocyjnej, klikając na przewidziany w tym celu link usytuowanie w dolnej części e-maila, który dotyczy oferty.
-przestrzeganie prawnych obowiązków oraz regulaminu.
-walka z oszustwem internetowym


14.3 : Odbiorcy gromadzonych danych

Firma SPARTOO oraz firmy współpracujące, związane umową ze SPARTOO mają dostąp do informacji dot. Klienta w celu realizacji zamówień. Mają go także osoby zatrudnione w Spartoo w następujących serwisach: handlowym, administracyjnym, technicznym i serwisach odpowiedzialnych za kontrolę (audytorzy, osoby odpowiedzialne za procedury i kontrole wewnętrzne, itd..)

Dane osobowe mogą być także przekazane instytucjom publicznym w sprawach toczących się przed wymiarem sprawiedliwości oraz innych sprawach prawnych, urzędowych i windykacyjnych.

Wszelka ostrożność zostanie zachowana w kwestii wykorzystywania danych o charakterze osobowym, szczególnie jeżeli chodzi o zapobieganie ich zniekształcaniu, niszczeniu, a także aby osoby trzecie nie miały do nich dostępu.

SPARTOO.PL zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia handlowej operacji cesji danych zgromadzonych za pośrednictwem jej witryny, jeżeli Klient wyrazi na to zgodę, poprzez zaznaczenie
«chcę otrzymywać oferty promocyjne partnerów Spartoo». W każdym momencie Klient ma prawo wycofać swoją zgodę odznaczając tą samą wzmiankę. Każde przetwarzanie oparte na wyrażeniu zgody przed wypowiedzeniem jest zgodne z prawem. Firma SPARTOO może zatem dokonywać cesji danych osobowych firmom zagranicznym, jednocześnie zobowiązując się przekazywanie je wyłącznie firmom respektującym poziom ochrony danych osobowych, zgodnych z wymogami prawa francuskiego oraz prawa Komisji Europejskiej.


14.4: Przechowywanie danych o charakterze osobowym

Zgromadzone dane są przechowywane przez okres pięciu lat, licząc od dnia przeprowadzenia ostatniej transakcji na stronie, lub ostatniej aktualizacji konta klienta. Niektóre z Twoich danych bankowych, tj. skrócony numer karty kredytowej i data jej wygaśnięcia, będą przechowywane przez okres 13 miesięcy w celu walki z oszustwami internetowymi. Kryptogram jest jednak systematycznie niszczony po udanej, kompletnej i niekwestionowanej transakcji. W ramach Serwisu Premium użytkownik może wyrazić zgodę na przechowywanie skróconego numeru karty kredytowej i daty jej wygaśnięcia przez okres 13 miesięcy licząc od dnia przeprowadzenia ostatniej transakcji na stronie, lub ostatniej aktualizacji konta klienta. Zgodę wyraża się poprzez zaznaczenie okienka ''Zapamiętaj''. W każdym momencie Klient ma prawo wycofać swoją zgodę odznaczając tą samą wzmiankę. W przypadku braku nowych transakcji, lub aktualizacji konta klienta w okresie pięciu lat, Twoje dane zostaną automatycznie usunięte.


14.5 : Cookies

SPARTOO dokonuje pomiarów ilości odwiedzanych stron, czynności odwiedzającego na stronie i częstotliwości odwiedzin, dzięki plikom « cookies».
Pliki cookie nie pozwalają na zidentyfikowanie Klienta. Przy ich pomocy rejestrowane są jedynie informacje dotyczące czynności wykonywanych na komputerze podczas przeglądania strony SPARTOO.PL (odwiedzane strony, godzina i data odwiedzin, itd.), które mogą być odczytywanie podczas późniejszych wizyt.
Gromadzone pliki cookies są wykorzystywane wyłącznie dla potrzeb wewnętrznych i nie są nigdy przekazywane osobom trzecim.

Wykorzystywanie plików cookies wymaga zgody Klienta. Wyrażenie zgody lub sprzeciwu dotyczące wykorzystywania plików cookies odbywa się w sposób odpowiedni przy pomocy wyszukiwarki.

Niektóre pliki cookies o nazwie «pliki cookie reklam» pozwalają śledzić poruszanie się Klienta po stronie, rejestrowanie oglądanych przez niego produktów i następnie w terminie maksymalnym 90 dni wysyłanie reklam związanych lub nie z minioną aktywnością na stronie. Te pliki cookies są połączone z profilem Klienta (bez możliwości zidentyfikowania go). Wymagają one także Twojej jednoznacznej zgody w sposób określony poniżej. W każdym momencie możesz także wycofać swoją zgodę klikając na poniższy link:
: Dezaktywuj pliki cookies w moim profilu


14.6 : Prawo dostępu i modyfikacji

Zgodnie z ustawą UE 2016/679, Klient posiada prawo do dostępu, modyfikacji, uzyskania informacji, ograniczenia, przenoszenia, a w razie potrzeby, do sprzeciwu wobec informacji go dotyczących, kontaktując się z nami:
mailowo: dpo@spartoo.com 
listownie: SPARTOO SAS-DPO-16 rue Henri Barbusse 38100 Grenoble- France
Z uwagi na uzasadnione przesłanki, Klient może także sprzeciwić się przetwarzaniu dotyczących go danych, lub ograniczeniu ich przetwarzania.
W razie potrzeby, klient może złożyć reklamację do odpowiednich organów kontrolnych.


14.7: Wzajemność

Klient zobowiązuje się do nieprzekazywania informacji dot. firmy SPARTOO i zachowania ich wyłącznie dla indywidualnego użytku. Firma SPARTOO zastrzega sobie prawo do odmówienia przekazania danych dot. firmy, a także poproszenia Klienta o ich usunięcie.

15 Sprzedaż prywatna

Produkty oferowane do sprzedaży w ramach akcji "Sprzedaży prywatnej SPARTOO.PL" są dostępne dla osób spełniających co najmniej dwa z wymienionych poniżej warunków:
- Klient SPARTOO.PL, posiadający konto na naszej witrynie, z prawidłowym adresem e-mail i hasłem
- Otrzymał zaproszenie przesłane pocztą elektroniczną na adres e-mail podany dla danego konta
- Otrzymał co najmniej jedną wiadomość e-mail ze strony SPARTOO.PL

16 Bony prezentowe i kupony rabatowe

Każdy bon prezentowy i kupon rabatowy posiada unikatowy numer. Bony prezentowe i kupony nie mogą by refundowane w formie pieniężnej ani stanowić podstawy do roszczeń pieniężnych. Produkty zakupione z użyciem bonu prezentowego lub kuponu podlegają wymianie na zasadach ogólnych lub refundacji w formie kuponu, w przypadku zwrotu produktu. Mogą by wykorzystane we wskazanym okresie ich ważności.
Bony prezentowe i kupony nie łączą się z innymi kuponami i promocjami w toku.
Punkt ten nie dotyczy Produktów Partnerskich


17 Spartoo Premium

SPARTOO.PL proponuje swoim Klientom zapisanie się do Spartoo Premium.
Spartoo Premium jest płatnym abonamentem wykupionym na okres 12 miesięcy, podlegającym jednorazowej opłacie pobieranej podczas zapisywania się. Jeżeli Klient zamierza nadal korzystać z usług objętych tym abonamentem po upływie 12 miesięcy, może ponownie zamówić ten abonament na naszej stronie internetowej, na kolejne 12 miesięcy, opłacając abonament na nowo.
Korzyści Spartoo Premium nie dotyczą produktów oznaczonych ikoną "Produkt partnerski"


  • Korzyści objęte Spartoo Premium są następujące:

- Bezpłatna przesyłka pobraniowa DPD standard
- 10% rabatu na wszystkie produkty poza okresem wyprzedaży
- 5% rabatu na wszystkie produkty podczas trwania wyprzedaży.
- Płatność w 3 ratach bez dodatkowych opłat od kwoty 200 zł


  • Warunki skorzystania z rabatów:

- Warunki skorzystania z rabatu 10%: rabat ten dotyczy wszystkich zamówień składanych poza okresem wyprzedaży, nie dotyczy marek wyłączonych z naszych promocji (zobacz warunki dot. ofert bieżących).
- Warunki skorzystania z rabatu 5%: rabat ten dotyczy wszystkich zamówień składanych podczas trwania wyprzedaży. Rabat ten nie łączy się innymi promocjami, niż obniżki ceny na naszej stronie, podczas trwania wyprzedaży.

18 Gwarancja najniższej ceny

Jeżeli po dokonaniu zakupu w SPARTOO.PL, Klient znajdzie porównywalną ofertę na identyczny produkt, w niższej cenie w innym polskim sklepie internetowym, dysponującym systemem płatności online i oferującym bezpłatną dostawę, SPARTOO.PL zwróci Klientowi różnicę w cenie, pomnożoną przez dwa.

SPARTOO.PL zobowiązuje się do zwrotu dwukrotnej różnicy w cenie, pod warunkiem łącznego zaistnienia wszystkich wymienionych poniżej okoliczności:  
- Zgłoszona cena produktu zawiera koszty dostawy,i
- Zgłoszona cena nie wynika z jakichkolwiek promocji, w tym obniżek i, wyprzedaży, końcówek serii, likwidacji,i
- Warunki dostawy w sklepie oferującym niższą cenę są identyczne jak w SPARTOO.PL (produkt jest dostępny, wysyłka gwarantowana jest najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, oferowany jest co najmniej jeden sposób bezpłatnej dostawy),i
- Produkt w niższej cenie jest identyczny jak produkt kupiony w SPARTOO.PL: nowy, tej samej marki, ten sam model, ten sam skład, ten sam kolor, i
- Produkt musi być dostępny na stronie oferującej go w niższej cenie w tym samym rozmiarze i kolorze, jak produkt kupiony w SPARTOO.PL, i
- oferta z niższą ceną jest proponowana przez polską witrynę z rozszerzeniem ".pl", oferującą ceny w złotych polskich PLN, i
- Opłata zamówienia dokonywana jest online, i
- Ten sam Klient może żądać zwrotu różnicy w cenie tylko jeden raz w stosunku do tego samego produktu zakupionego w SPARTOO.PL.

Gwarancja najniższej ceny nie dotyczy:
- produktów oferowanych w ramach wyprzedaży, likwidacji, promocji, końcówek serii,
- produktów na stronach oferujących sprzedaż w formie aukcji, w ramach ogłoszeń drobnych ani w zakresie tzw. sprzedaży prywatnych lub specjalnych lub na witrynach służących celom reklamowym,
- produktów sprzedawanych i wysyłanych przez nasze firmy partnerskie,
- dostaw poza granice Polski

Warunki skorzystania z gwarancji najniższej ceny:
W przypadku znalezienia produktu w niższej cenie, w stosunku do zakupionego w SPARTOO.PL, Klient, który chce otrzymać zwrot różnicy w cenie, winien przedstawić swoje żądanie na piśmie, kontaktując się e-mailem z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Ppmoc, nie później niż w terminie 5 dni od dnia zakupu, podając następujące informacje: 
- numer zamówienia w SPARTOO.PL
- adres URL sklepu internetowego, w którym dostępny jest produkt w niższej cenie oraz adres URL (link) karty tego produktu.
Jeżeli spełnione zostały wszystkie wymienione wyżej warunki oraz jeżeli upłynął termin, w którym Klient ma prawo zrezygnowania z zakupu, z którego to prawa nie skorzystał i zachował produkt, SPARTOO.PL zobowiązuje się zwrócić Klientowi dwukrotność różnicy w cenie. 
Zwrot różnicy w cenie przeprowadzony zostanie w sposób wybrany przez SPARTOO.PL, w terminie 30 dni.

19 Pozasądowe Rozwiązywanie Sporów Konsumenckich

W przypadku zaistnienia sporu, Klient może wystosować pisemne zgłoszenie do SPARTOO.PL, które uczyni wszystko, co w jego mocy, aby doprowadzić do polubownego rozstrzygnięcia. Jeżeli rozwiązanie polubowne problemu nie dojdzie do skutku, w terminie jednego roku od złożenia skargi, możliwe jest skorzystanie z pomocy mediatora. W tej sytuacji Klient może skorzystać z platformy « rozstrzygnie sporów », rozstrzygającej we wszystkich sporach: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=PL

20 Środowisko

20.1: Ekoorganizacja sektora tekstylnego


Zgodnie z przepisami dotyczącymi rozszerzonej odpowiedzialności producenta (EPR) w odniesieniu do podmiotów wprowadzających na rynek tekstylne wyroby odzieżowe, obuwnicze i pościelowe, SPARTOO przystąpiło do ekoorganizacji "Refashion" i zostało zarejestrowane pod unikalnym numerem identyfikacyjnym: FR205159_11ECMK nadanym przez ADEME.


20.2: Ekoorganizacja opakowań


Zgodnie z przepisami dotyczącymi rozszerzonej odpowiedzialności producenta (EPR) w kontekście gospodarki odpadami opakowaniowymi z gospodarstw domowych, SPARTOO przystąpiło do ekoorganizacji opakowaniowej "ADELPHE" i zostało zarejestrowane pod unikalnym numerem identyfikacyjnym: FR205159_01QZOL nadanym przez ADEME.

21 Reklamacje

Zgodnie z prawem, Klient ma prawo złożyć reklamację w terminie 2 lat od daty otrzymania zakupionego produktu. Reklamacja musi być złożona nie później niż w terminie 1 roku od zauważenia niezgodności towaru z umową.
Obowiązek udowodnienia braku niezgodności towaru z umową, w okresie pierwszych 12 miesięcy leży po stronie SPARTOO.PL, a po upływie tego okresu, w kolejnych 12 miesiącach to Klient musi udowodnić, że zakupiony towar jest niezgodny z umową.

Gwarancja zgodności towaru z umową nie dotyczy sytuacji, kiedy dokonana została modyfikacja produktu, w przypadku jego normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania, w przypadku nieprzestrzegania reguł konserwacji produktu, szkody spowodowanej transportem lub niewłaściwym przechowywaniem produktu.

Wymiana lub naprawa produktu będą dokonywane bezpłatnie, w rozsądnym terminie, poza sytuacją, kiedy naprawa lub wymiana nie są możliwe. W takim przypadku SPARTOO.PL dokona częściowego lub całkowitego zwrotu pieniędzy, w zależności od przypadku.
Produkty, o których mowa w tym punkcie muszą być zakupione na stronie SPARTOO.PL i być zwrócone w orygianlym opakowaniu.

Wszystkie zapytania należy wysyłać na następujący adres e-mail: reklamacje@spartoo.pl

22 Stosowane prawo - Język

Niniejszy regulamin i wynikające z niego działania są regulowane i podlegają prawu francuskiemu.
Regulamin jest sformułowany w języku francuskim.
W przypadku, gdy zostanie on przetłumaczony na jeden lub więcej języków obcych, w przypadku sporu roztrzygający będzie tekst w języku francuskim.

Odkryj aplikację Spartoo...
Kliknij tutaj

I zdobądź szansę na wygranie 400 zł dołączając do naszego panelu

Śledź nas na

Copyright © 2006 - 2024