COVID-19 – najważniejsze informacje
W tej wyjątkowej sytuacji, Spartoo dostosowało organizację pracy swoich pracowników tak, aby zagwarantować wszystkim bezpieczeństwo i zdrowie, a także w miarę możliwości kontynuować normalny przebieg swojej działalności.
Czy nadal mogę złożyć zamówienie na stronie Spartoo?
Tak! W trosce o Twoje zdrowie, proponujemy bezpłatną dostawę do domu. Nasi partnerzy zapewniają o przestrzeganiu aktualnych przepisów dotyczących dowozów paczek. Czas dostawy może ulec wydłużeniu o 1 lub 2 dni robocze, w zależności od usług przewoźników, z którymi współpracujemy – Status swojego zamówienia możesz śledzić w koncie klienta.
Chcę zwrócić moją przesyłkę / zakupiony artykuł: co mogę zrobić?
Nie martw się, zwrotu możesz dokonać tak, jak poprzednio- bezpłatnie. Dla Twojego spokoju ducha, termin zwrotów został tymczasowo wydłużony do 100 dni od daty otrzymania przesyłki.